domingo, 18 de mayo de 2008

Sempre en galego

Sinto escribir con un día de retraso, pero é que estiven moi ocupado. Onte, aquí en Galiza, celebramos o Día das Letras Galegas. Este ano, adicouse esta xornada a Xosé María Álvarez Blázquez, gran escritor e activista galego, fundador de dúas editoriais e periodista en Faro de Vigo.
O día das Letras Galegas é unha celebración instruída en 1963 pola Real Academia Galega para homenaxear a aquelas persoas que destacasen pola súa creación literaria en lingua galega, tendo en conta que se cupran dez anos dende o séu falecemento.
Para celebrar este día, houbo diversos actos en moitos lugares deste país, aínda que como sempre, en Agolada non se fixo nada (exceptuando no colexo, que segundo se comenta no blog asbeirasdoarnego, veu un mago facer unha actuación) o que dá idea da depresión cultural, demográfica e social que atravesa esta localidade, situación provocada en gran parte pola nefasta e irresponsable xestión da actual e últimas corporacións municipais.
A imaxe é das celebracións do Día das Letras Galegas en A Coruña no ano 2006 (Flickr).



7 comentarios:

São dijo...

Parabéns!
EStupendo terem um dia para a escrita galega!!
Abraços.

Fada Branca dijo...

Nominada na Resaca das Letras 08 e eu sen sabelo ata o ultimo momento, son cousas que pasan.
Mira no meu blogue que che conto

Anónimo dijo...

Oes, e xa de paso, se tes tempo, mira o reto que me chejou ó meu blog, se che apetece, invítote a dar a túa opinión!

Saúdos!

Sibyla dijo...

Me uno a la celebración del Día de
las Letras Gallegas.

Hubiera sido bonito, hacer una lectura de autores gallegos, como Rosalía de Castro...

Siempre es bonito resaltar el bagaje cultural de una lengua.

Un abrazo:)

A.Tapadinhas dijo...

Cada vez que leio qualquer coisa em Galego, fico com a sensação que alguém se enganou a escrever uma poucas palavras em português. Por isso, viva o dia das Letras Galegas!
Abraço.
António

paideleo dijo...

Pois eu non fixen nada especial ese día.
Unha cousa: creo que confundes o Festival de Cannes co Festival de Cans que é ao que me refiro eu.
Un saúdo.

Mar e Lúa dijo...

Eu tampouco fixen nada. A verdade é que estando lonxe de Galiza apenas hai quen cho faga lembrar. Iso si, a morriña sempre está aí...

Moitas gracias pola túa visita, estás convidado a repetila sempre que queiras :)

Unha aperta!