miércoles, 16 de julio de 2008

Outra de premios

Parece que os astros sorrín ó meu blogue ou algo así, posto que acabo de recibir outro premio máis, ou mellor dito, un carnet blogueiro, o meu primeiro carnet blogueiro.

Este recoñecemento ven de novo do blog de Iago, do cal xa vos falei en entradas anteriores. A verdade é que faime moita ilusión ser portador deste premio posto que só 9 persoas máis o teñen, ademais de ter un diseño moi interesante. Polo que, grazas Iago por honrarme de novo deste xeito, ogallá non sexa a última.
Bueno, este premio ademais trae consigo unha serie de normas, ou mellor dito un manifesto que terei que cumplir, aínda que a verdade, algunhas das súas cláusulas parécenme algo absurdas:


MANIFIESTO PLATEADO:

1. Veo el mundo con una óptica plateada. Si no es oro todo lo que reluce, al menos será plateado, ¿o no?

2. Poseo unas zapas plateadas o me comprometo a mercar unas cuando pueda (en caso contrario Iago me dejará dar una vuelta en las suyas).

3. Acepto enlazar mi blog con el blog de Iago, con fuerza argentífica y relacionarme con todo el mundo desde del Mar del Norte hasta el Rio de la Plata cantando la excelencias de una visión plateada del mundo, sin malos rollos ni falsos oropeles.

4. Peregrinar al menos una vez en la vida por la Ruta de la Plata, platicando con todos los paisanos que salgan a tu encuentro, hasta llegar al santuario de nuestro guía espiritual plateado, nuestro admirado FelicianoTeixeiro.

5. Solicitar, conservar y publicar mi carnet de socio y no venderlo jamás por unas monedas de oro.

Perdoade por non ter traducido o manifesto ó galego, pero como este premio é intransferible, pois non o considerei necesario.



13 comentarios:

Cat's dijo...

no creo mucho en esto d elos premios, pero si los tienes seguro que te los mereces. asi que nada, a disfrutar de ellos. besotes!!!

d´Agolada dijo...

Bueno Iago, como xe dixen no teu blogue, terás que deixarme as zapas plateadas, que non teño ningunhas desa cor jajaja
Saúdos

asbeirasdoarnego dijo...

Felicidades David!!!!
Pero... unha pregunta dende cando crees ti nos astros e no horoscopo??? jajaja.
Unha aperta

Thiago dijo...

El verdadero premio de este carnet es pertencer a un exquisito club de persona que ven el mundo con una mirada distinta: alegre, animosa, deivertida y pelín irónica.... ¡Una visión plateada de la vida!

Más que un premio es un carnet que te da derecho a pasarte por mi blog como Pedro por su casa, ser como de la familia, un íntimo del tuberculoso intelectual conocido en toda la blogosfera Feliciano Teixeiro, jajaja.

Bezos, cari.

jordicine dijo...

Felicidades por el premio. Mola mazo!

eNmEiGaDa dijo...

Non será por premios... :P!!! un bico e noraboa!!!!!!

São dijo...

Parabéns pelo agrado que te ofereceram.
Feliz final de semana.

JESUS y ENCARNA dijo...

oye, pues... felicidades.
Petonets
Encarna

BIRA dijo...

Hola David! Por fin me paso por tu casa. Soy un desastre y te pido disculpas. Hoy, antes de pasar a leerte, ya te he añadido a mis blogs, porque de verdad tengo un jaleo que no es fácil, chico.

Te debía visita desde siglos ha (o más!), pero bueno, supongo que más vale tarde que nunca.

Así que el mamarracho de Iago ya te ha enganchado, eh? Que no, que es broma. La verdad es que además de ser un crack, el muy jodío, gracias a él conozco a un montón de personas que merecéis mucho la pena. Si al final tendré que sacarme yo también el carnet!! Lo que pasa que hay puntos que no veo, eh, no los veo. Claro que esa peregrinación por la ruta de la Plata (que he hecho en autobús miles de veces, jeje, aunque no completa, claro) no sé si va a gastos pagados o no y eso me llena de indecisión.

Qué vida esta!

Besos, David!!

Veca dijo...

Os meus parabéns!

Aldabra dijo...

noraboa, ESTÁS QUE TE SAES.

BICOS,
Aldabra

Carlos Becerra dijo...

Hola, en mi pais natal, Argentina, el 20 de julio se festeja el dia del amigo, por esto es que te visito y te saludo afectuosamente.

****************************

Hello, in my native country, Argentina, July 20 is celebrated the friend's day, by this is that I visit you and you greeting affectionately.



Atte.
CarlosHugoBecerra.

Beni Lago dijo...

¡Que movidiño tes o blog!

Ó final imos todos a querer ir a dar un voltio polo teu pobo; que ainda que sexa enxebre ten o seu encanto.

Vexo que estás personalizando máis o blog, o que é bo xa que che da pe a poñer posts, non ta sólo da tua bisbarra, se non de cousas que che gustan a tí.

Eu por exemplo é o primeiro comentario que che fago, pero coido que te empezo a coñecer un pouquiño a través dos comentarios que vas deixando noutros blogs; entre eles ó do noso amigo virtual común Iago.

Na miña opinión un blog non ten que ser unha carga na cal estés obrigado a escribir un post por cojones; e un espacio de liberdade no cal te das a coñecer, e donde nos fas partícipes e colaboradores de aquelas cousas que para ti teñen certo significado, sexan en "A Golada" ou na China popular.

Polo de pronto direiche que a min xa me conquistaches. Anímote a que sigas adiante e envíoche unha aperta.

Beni (arrumako)