miércoles, 23 de julio de 2008

Meu novo blogo

Hai xa tempo que viña anunciando a creación dun novo blog, de feito ata vos preguntei que opinábades sobre os nomes que pensara e incluso a algúns de vos o que pensabades sobre a plantilla e cousas así.
Pois ó final, tras dárlle voltas e máis voltas, decanteime por "tertulias para perogrullos", un dos nomes máis votados na enquisa, e que por outra parte xa me gustaba anteriormente.
Aínda que a miña idea inicial era que á vez que abría o novo blog pechar para sempre este, pero non, vou seguir cos dous a pleno rendemento, aínda que probablemente lle dé maior protagonismo ó outro, ademais, creo que vou verme obrigado a manter este inactivo durante un mes posto que estou de vacacións lonxe d´Agolada e non ten moito sentido rechealo con entradas pouco interesantes sobre outros temas que nada teñen que ver ca vila, de todas formas, xa volo confirmarei.
Bueno, e xa sen máis dilación, douvos a coñecer a nova dirección, como poderedes ver xa está todo preparado, incluido a primeira entrada, só falta que empece a pubicar.




Agardo que vos guste tanto ou máis ca este.

10 comentarios:

d´Agolada dijo...

Si, antes de que comentedes nada, xa vos digo eu a vós que o debuxo é horroroso, pero que lle imos facer é o máximo que se lle pode sacar ó paint. Se algúen se ofrece voluntario para facerme outro, será benvido jajaja
Por certo, o tema do blogoxogo seguira funcionando desde este blog ata que abra o seu propio.

Bea dijo...

pois pasareime agora a botarlle unha ollada!

Ana dijo...

Ya me pasé por el blog nuevo,y dejé mi parecer.
Pero veo que una de las preguntas que te hago,la contestas aquí....sobre el blogoxogo,no sabía si era el blog nuevo o si harías otro.

Besos

BK dijo...

Ala vou.....

CriS dijo...

es el título que boté?
te han enviado ya cabeceras con otro dibujo? si no lo intento a ver que me sale...
besos

Pedro Ojeda Escudero dijo...

Pues voy a verlo. Buenas vacaciones.

LM dijo...

para os post em galego podes agregar os traductores automáticos que nom vam nada mal e assim consegues que cada quem lea no que quiser.
o desenho tá fixe ainda que um bocadinho escuro para os que padecemos da vista.
sorte e que todo corra tam bem como neste! beijos.

nestor dijo...

Hola amogo, esdtoy de vuelta...pasaré por tu nuevo blog.
Buenas vacaciones...disfruta el veranito...cuanto frio hace aqui.
un abrazo

A Conxurada dijo...

Parabéns polo novo blogue, eu agradezo que manteñas este...pois é máis do meu gusto.

Lapis-vermello dijo...

Pois o debuxo non é tan feo. Xa me paso agora para ver ese blog. Bicos.